IDENTITY
CORPORATE SLOGAN
コーポレートスローガン|素晴らしい物語の創造|
オンリーワンストーリーで
日本を元気にする。
企業・地域ブランドに、決して同じ物語はない。
ビジネスにおいて、他人の成功パターンをただ真似しても成功はしないだろう。
私たちは、ナンバーワンのストーリーをつくるのではなく、オンリーワンのストーリーを
つくることにコミットする。
さあ、唯一無二の物語を語ろう。
ひとつの物語が、ひとりを感動させることができる。ひとりの感動は、
多くの人を感動させるだろう。
私たちは、オンリーワンのストーリーで日本を元気にしたい。
A local brand does not have at all the same story a company.
In the business, I will not succeed even if I merely imitate the success pattern of another person.
We do not make a number one story and commit it in making a story of the only one.
Well, let’s recite a story of the one and only.
One story can impress one. One impression will impress many people.
We want to do Japan in a story of the only one well.
企業地域ブランドの
永続的成長する活動をサポートし、
見える価値に。
「楽しい」「嬉しい」「悲しい」などの感動があるから価値が生まれる。
価値に対価が生まれる。それがブランドである。
そして、ブランドは永久的なものではない。
つまり、「良いものをつくっても売れない」「宣伝しているけど売れない」「徐々に売上が下がっている」などは価値を持っているけど対価になるための活動を怠っているのだ。
企業の成長は持続的ではなく、永続的でなくてはならない。
企業・地域のブランドにとって、永続的成長が必要であり、
その活動をブランディングという。
企業のシーズ(不変性)の普遍力・社会のニーズ(必要性)の読解力・顧客のウォンツ(欲求性)の把握力の3つのバランスがブランディング活動をする上で重要なのだ。
私たちは、企業ブランド・地域ブランドが永続的成長するためのパートナーになる。
結果的に、新たな価値を見える価値にかえることが私たちの責務である。
Value is created because there are impressions such as "fun," "happy," and "sad."
There is a price for value. That is the brand.
And the brand is not permanent.
In other words, "I can't sell even if I make good things", "I'm advertising but I can't sell", "Sales are gradually declining", etc...
It's worth it, but it's neglecting to pay for it.
Corporate growth is not sustainable, it must be permanent.
Permanent growth is necessary for companies and regional brands, and that activity is called "Branding".
The balance between the universal power of corporate seeds (immutability), the reading comprehension of social needs (necessity), and the ability to grasp customer wants (desire) is important for branding activities.
We will be a partner for the lasting growth of corporate and regional brands.
As a result, it is our responsibility to turn new value into visible value.
共に考え、共に挑戦し、
共に革新する
アイディアマン。
私たちの価値基準は、「考える力」「挑戦(行動)する力」「革新する力」である。
人・組織・社会が衰退するのは、考えることをしなくなったとき。挑戦しなくなったとき。保守的になったとき。
「アイディアマン」とは、この3つの力を兼ね備えた人・企業のことだ。
企画力がある人・企業のことではない。
独りではなくチームやクライアントと共に考え、共に挑戦し、共に革新する「アイディアマン」に価値がある。
Our value standards are "the ability to think," "the ability to challenge (act)," and "the ability to innovate."
People, organizations, and society decline when they stop thinking. When you stop trying. When it becomes conservative.
An "Idea Man" is a person or company that has these three powers.
It is not a person or company with planning ability.
It is valuable to be an "Idea Man" who thinks with the team and clients, challenges together, and innovates together, not alone.
誠実さ 素直さ 勤勉さ
プロフェッショナル集団であるために、成長し続けなければならない。
そのためには、常にプロジェクト・仲間・社会に対して「誠実」に向き合わなければならない。
プロフェッショナル集団であるために、成長し続けなければならない。
そのためには、常に相手の声に耳を傾ける「素直さ」を持っていなければならない。
プロフェッショナル集団であるために、成長し続けなければならない。
そのためには、常に自分自身・仲間のために「勤勉さ」は忘れてはならない。
To be professional, we must continue to grow.
To that end, we must always face "Integrity" toward the project, colleagues, and society.
To be professional, we must continue to grow.
To do so, you must always have the "Honest" to listen to the other person's voice.
To be professional, we must continue to grow.
For that purpose, we must always remember "Diligence" for ourselves and our colleagues.
共に成長してくださる企業・地域の皆さまからのお問い合わせをお待ちしております。
御社の事業・サービス・商品への想いや課題、ご依頼内容をお問い合わせフォームにご記入ください。
私たちは、最適な戦略・戦術プランをまずご提案させていただきます。
お気軽にお問い合わせください。
I look forward to the inquiry from a company, all of you of the area growing up together.
Please fill in thought and the problem to your business, service, product, request contents in an inquiry form.
At first we suggest the most suitable strategy, tactics plan.
Please feel free to contact us.